Felanmälan

Felanmälan

Som hyresgäst har ni tillgång till Mina Sidor och kan här enkelt och smidig hantera ärenden relaterade till ert boende.

Här kan ni:

  • Anmäla Fel: Om ni upptäcker något som behöver åtgärdas i lägenheten eller fastigheten, kan ni enkelt lämna en felanmälan. Det är viktigt att detta görs så snart som möjligt för att vi ska kunna åtgärda problemet effektivt.


    Beroende på prioritets nivå på felanmälan så återkommer vi inom ca 1-10 dagar.

  • Följa Era Ärenden: När ni har gjort en felanmälan kan ni följa ärendets status direkt i portalen. Ni får information om när problemet kommer att åtgärdas och kan se om det finns några kommentarer från vår support.

  • Se Era Avier: På Mina Sidor kan ni även se och hantera era hyresavier. Det gör det enkelt att hålla koll på betalningar och viktiga datum.

  • Se Ert hyreskontrakt: Har vi gjort ert kontrakt synligt så finns även det att se på Mina sidor. Saknas det så återkom till oss så vi kan öppna upp så ni kan se det.

Observera att endast kontrakts innehavaren har behörighet att göra felanmälningar och hantera ärenden kopplade till lägenheten ni bor i. För att logga in på Mina Sidor använder ni enkelt ert Bank-ID, vilket ger en säker och smidig inloggning.

Vi uppskattar er förståelse och ser fram emot att hjälpa er med eventuella ärenden. Tveka inte att använda Mina Sidor för att få en bättre och mer bekväm boendeupplevelse!